Bröllopsyra och lavendelnaglar.

Hur har ni det i all uppståndelse kring det stundande bröllopet?  Jag har precis börjat grubbla över hur jag ska ta mig till jobbet på lördag... Jag jobbar med 4 ans bröllopsfestsatsning i kungsträdgården och insåg så sent som igår hur svårt det kommer vara att ta sig dit med en stor klumpig sminkväska och dessutom försöka ta sig hem efteråt i vimlet. Hm, kan bli intressant... Man får ju inte köra bil i stan och det kommer antagligen vara fullt av folk överallt. Jaja, jag håller er uppdaterade om hur det gick efter helgen.

Har tagit mig i kragen och målat naglarna. Häromdagen hann jag inte måla ordentligt så jag slängde bara på ett lack (calypso blue- china glaze) över det gamla lacket (tangerine- mavala) men igår såg det riktigt skabbigt ut så det var bara att byta.

Var sugen på nåt ljusare somrigt så det blev Light as air från China glaze. Har bara provat den en gång tidigare i vintras när den kom och tyckte då att den inte gjorde sig så bra på mina blåbleka händer. Nu har jag fått aningens mer färg och gillar den mycket mer!





Ljust baby lavendellila skulle jag vilja säga att den är. Verkligt fin i sommar! Nu hade jag 2 lager även om det hade räckt med 1. Gillar att ha 2 lager, det känns som om den håller längre då.

Om du är sugen så kostar den 95:- här

Idag väntar optikerbesök igen, ska utreda om jag "får tillåtelse" att sova med mina linser, har haft dem i ögonen i en vecka nu så nu ska min nya optiker se om hon tycker att mina ögon ser ut att må bra av det. (Eller nåt sånt...) Sen bär det av till I am, där både jag och Anna är hela dagen idag.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0