Dagens smink: lätt och somrigt.

Idag kör jag på en lätt sminkning. Kameran är fortfarande urladdad, ska sätta den på laddning nu så att jag kan visa pimp my lashes vecka 4 i kväll.

Datorn fick ta bilden idag:



Som sagt, inget speciellt. Har haft ganska markerade ögon några dagar så idag kände jag för en lättare look. (Med starka läppar såklart...) Idag kommer alla produkter från gloMinerals.

Bas: Pressed base- golden medium
concealer: golden camouflage
Rouge: gloCheek sheen
Solpuder: Sunkiss
Ögonskugga: Ljusaste skuggan i gloMetallic smoky eye kit. (Lagd med fuktad pensel)
Läppenna: Crushed raspberry
Läppstift: Passionfruit.
Mascara: gloWater resistant mascara
Eyeliner: gloLiquid eyeliner- black (Den kan heta nåt annat, minns inte just nu...)
Ögonbryn: Brynkittet från glo.


Senare idag tänkte jag starta en liten midsommartävling här i bloggen och även berätta om sommarerbjudande i webshoppen! Det vill ni inte missa.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0