Ingen gul sminkning...

Skulle ju ha tagit kort och visat min gula ögonskugga idag, men det gick sådär med det. Hann inte ta en bild under arbetsdagen och när jag kom hem var det inte mycket kvar av det gula. Så går det ibland om man inte använder sin primer ordentligt och skuggan kanske inte var i bästa kondition. (Den har några år på nacken...)

I morgon ska jag äntligen på den där synundersökningen som krävs för att jag ska få köpa nya linser. Så snart kan jag ha mina solbrillor igen och slippa gråta mig igenom dagarna med stark sol.

Ska försöka hinna med att visa resultat för Pimp my lashes vecka 2 i morgon oxå. Hinner inte det i morgon kväll för jag ska äta middag med sköna Helena då. (Och eventuellt ta en drink eller 2...)

Kan meddela att vi godkänt gloWater resistant mascara till sortimentet på I am. Gillar den skarpt! Lägger in den i webshoppen i morgon om det är någon som är sugen på att införskaffa den.

Kram och godnatt

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0