Midsommartävling med I am.

Såhär i midsommartider tänkte vi ha en tävling med bloggen igen. Det du kan vinna denna gång är 2 skuggor från gloMinerals. Nämligen skuggorna från Sommarlooken 2010: Sandpebble och Orchid!



Det du ska göra för att vinna är följande:

Berätta om ditt bästa skönhetsknep i sommar i en bloggkommentar. (Vad det är för knep spelar ingen roll, smink, hår, skönhet eller själsligt.) Har du blogg så får du gärna länka till tävlingen. Vi bestämmer enhälligt vinnaren utefter bästa knep. Är det fler knep vi gillar så kommer vi lotta fram en vinnare mellan de bästa svaren.

Tävligen pågår hela helgen fram till söndag kväll!

Lycka till!

/  I am

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

oj, vad för slags knep menar ni? =)

Ett knep för att göra sig snygg snabbt? Ett knep för att göra sig extra snygg? Eller något annat slags knep? =P

2010-06-25 @ 00:18:01
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Carina - TotalBeauty.se

Dricka mycket vatten så att huden mår bra!



Börja dagen med ett glas vatten. Sedan tvätta ansiktet med fuktgivande produkter såsom ansiktsmjölk/mousse, ansiktsvatten, sedan applicera på serum och sedan en dagcreme med solskyddsfaktor. Slutligen sätta på ett läppglans och lite vattenfast mascara...



Tar inte lång tid och man blir naturligt vacker ;)



(säger en som inte äger mycket inom makeup) Haha har än så länge bara några läppglans och tre mascaror :)

2010-06-28 @ 18:43:28
URL: http://www.totalbeaty.se
Postat av: Angelika

Ursäkta mitt sena svar men jag försöker ändå...

När jag solar så brukar jag ha en microfiberturban (rusta 30 kr) på huvudet och under turbanen är min lilla hemlighet... INPACKNING!!!

Under tiden som jag njuter av solen (med solskydd såklart) så får håret lite härligt glansskjuts!



Kram!

2010-06-29 @ 08:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0