På naglarna- Mavalas Tangerine

I början av April visade jag detta lack. Skrev då att jag köpte ett lack till som jag skulle visa senare när jag använde det. Lacket som var en av Mavalas vårfärger Tangerine föll i glömska och hittades häromdagen när jag skulle byta färg på naglarna. Så nu sitter det till slut på mina naglar:



Inomhus med blixt.



Utomhus taget utan blixt.

Färgen är intensivt aprikos med svagt skimmer och kommer inte till sin fulla rätt på mina bleka händer. Absolut finast är det nog om man fått lite färg på huden. Men om jag lyckas att bli brun i sommar kommer detta verkligen få pryda mina tassar igen. Har dessutom en klänning i nästan samma färg som säkerligen kommer åka på samtidigt. Lite solpuder på det och sommarlooken är så gott som klar!

/Maria


Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

det var en väldigt läcker färg! =)

2010-06-04 @ 15:16:29
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0