Pimp my lashes- 1 vecka.

Skulle egentligen lämnat rapport på projekt pimp my lashes i går kväll, men hade helt glömt bort att jag hade ett planeringsmöte med mina grannar om årets gatufest. (En gång om året samlas vi och har 5 kamp och äter tillsammans. Jag har för övrigt inte lyckats vara med en enda gång och kommer heller inte kunna gå detta år heller.) Det blev lite senare än planerat så därför lämnar jag rapporten nu istället.



Användning:

Har nu strukit på produkten (neulash) 7 gånger. Jag tycker inte att det är speciellt jobbigt att vara konsekvent med tanke på att jag applicerar den efter min kvällstvättning av ansiktet. Jag har inte märkt någon irritation av ögonen- den svider inte överhuvudtaget. Första 2 dagarna märkte jag att huden var aningens röd precis intill ögonfranskanten, men inte heller det märker jag av längre. Ska dock berätta att jag bara använder den på övre fransraden, underfransarna har jag inget behov att få längre.

Resultat:

Jag kan inte påstå att jag ser nån större skillnad på fransarna än så länge, men det hade jag inte alls väntat efter så kort tid heller. Det är även svårt att jämföra när fransarna börjat tappa färg från färgningen sist. Det ser jag däremot en ganska stor skillnad på. Kan det vara att de växer lite snabbare och därför håller inte fransfärgningen lika länge? Svårt att säga. Ska försöka färga fransarna i veckan så det blir lättare att jämföra bilderna.



Den fina rosa färgen i ögonen är ett resultat av att jag somnade med linserna i igår kväll. Inte att rekommendera om man vill ha vita fina ögon. Thank god for clear eyes!



Här ser fransarna faktiskt aningens längre ut, men tror inte det är nån skillnad än, vi får se om en vecka om det hänt nåt tills dess.

Vill även passa på att berätta att detta är inget test jag gör för att jag fått en produkt hemskickad. (Jag får inte sånt...) Jag har beställt den och betalat för den!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

Hoppas verkligen det funkar! =)

2010-06-04 @ 15:15:45
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0