Pimp my lashes- 2 veckor.

Idag är det torsdag vilket betyder redovisning av Pimp my lashes projektet. (Om det är någon som är ny läsare för bloggen- välkommen här görs det ett projekt med fransnäringen Neulash för att se om det fungerar...) Nu är alltså 2 veckor avklarade= 13 kvällars applicering. Nu ljög jag dessutom, en kväll missade jag faktiskt. (Efter Talang festen då jag gjorde det direkt på morgonen istället.)

Användning:

Har alltså om jag räknat rätt strukit på Neulash 13 gånger nu. Halvvägs till utlovat resultat. Jag använder det fortfarande bara på överfransarna och det gör jag på kvällen efter kvällstvätten av ansiktet. Känner fortfarande ingen irritation i ögonen, har inte fått nån mörkare rand längs franskanten som jag hört endel fått. Första dagarna var det aningens rött, men inte så att det störde.


Resultat:

Nope nada! Inte som jag kan se iaf. Tycker mig uppleva att fransarna är aningen mer bångstyriga när man ska måla mascara, men det kan lika gärna vara ett hjärnspöke för att jag analyserar fransarna så hårt varje dag.


Är ni redo för mina morgonsvullna ögon? Here we go! (Tänk på att jag inte ens varit vaken en timme när jag tog bilderna.)










Eventuellt aaaaaningens längre, men det är svårt att avgöra. Tror analyserandet får vänta en vecka till. Pimp my lashes har fått en egen kategori i bloggen så att man lätt ska kunna gå in och jämföra vecka för vecka.

Idag ska jag äntligen få nya linser och så ska jag trevligt nog äta tapas och ta en drink med fröken Fransson. Dessutom ska hon kika lite på min körsbärsklänning som jag hade på mig i fredags och se om hon kan sy in den lite. Jag är så glad att jag har så fina vänner!

Tills vi hörs igen-
Kram Maria



Kommentarer
Postat av: Ellen

Har själv kikat länge på neulash. Hört att det ska fungera :)

2010-06-10 @ 09:06:22
URL: http://ellenstorm.blogg.se/
Postat av: Carina

Är väldigt nyfiken på Neulash men jag har inte riktigt vågat lita på bloggarnas tester. För förekorten och efterkorten har vad jag har förstått aldrig fotograferats under samma omständigheter.



Efterbilden är oftast med mascara på, eller och att personen använt ögonfransböjare.



Hoppas att du har en före bild, och sedan när testet är slut en efter bild som är tagen på exakt samma sätt som före bilden.



Ser fram emot att se resultatet :)

2010-06-11 @ 06:11:52
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Maria

Carina> Jag hoppas jag är konsekvent på hur jag tar bilderna och i vilket ljus jag står i. (Samma rum hela tiden...) Jag har heller ingen mascara på nån av bilderna, det är bara mina egna färgade fransar. Jag har heller inte fått produkten hemskickad av företaget utan gör det här för att jag är nyfiken på den om den fungerar.

2010-06-11 @ 07:16:06
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0