Pimp my lashes- 4 veckor.

Lite senare rapportering denna veckan:

Nu har 4 veckor gått in i Pimp my lahes projektet. Och det är även nu som utlovat resultat ska börja synas, så ser jag något? Jag tror faktiskt att det är en viss skillnad. Om inte så mycket på längden så har jag nog fått en tätare fransrad (en viss skillnad på längden är synlig också.)

Men en bild säger mer än tusen ord.







En intressant grej är att jag behöver färga fransarna igen som ni säkert ser. Det är bara 2 veckor sen jag gjorde det senast... Tyckte inte färgen tog helt 100 den gången, men så snart ska det inte behövas färgas. På sommaren brukar jag oftast färga var 4:e vecka. Det kan ju vara ett tecken på att jag faktiskt fått fler fransar de senaste veckorna.

Ska försöka hinna färga dem igen innan nästa rapportering.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Angelika

Går det att förlänga tävlingen några dagar?

Snälla...

Har ett bra tips på lur....

2010-06-29 @ 08:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0