Rävpäls?

Off topic! Men vill visa er vilken sötis vi hade som oinbjuden gäst igår.

Nu är ju inte jag nån stor pälsfanatiker fuskvegetarian som jag är. (Äter fisk och skaldjur...) Men i denna form är päls fantastiskt:





Denna lilla rackare hittade jag under vårt matsalsbord igår. Så söt! Katterna tyckte inte att vår gäst var så rolig dock. De morrade mest. Lille räven var inte helt imponerad av katterna heller som ni ser. Det var inte helt lätt att få ut honom. Försökte mota ut honom/henne, det gick inte alltför bra. Till slut la vi ut ett litet matspår som han/hon glatt satte i sig och till slut gick hon ut lite motvilligt. Dumt att mata, men visste ärligt inte hur f*n vi skulle lyckas annars. Visst är rävar söta, men vill inte ha en som husdjur! Så nu hoppas vi att den hittat hem till sig igen.


/Maria


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tror han/hon kommer tillbaka i morgon oxå, eftersom så fin mat serverades.

2010-06-07 @ 20:09:45
Postat av: Carina - TotalBeauty

Oj, vilket fint besök ni fick.



Haha min 5-åriga son sitter här bredvid och säger kan inte vi ha dörren öppen tills en räv kommer på besök.

2010-06-09 @ 07:47:42
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0