Alice i underlandet.

Glömde ju att berätta vad jag tyckte om Alice i underlandet 3D.

Berättelsen i sig är väl inget speciellt. Alice har blivit äldre och faller ner i hålet igen och ska hjälpa underlandet i kampen mot röda drottningen.

Det som är bra med filmen är att den är fantastisk i bildspråket, karaktärerna och även 3D effekten. Helt klart väldigt sevärd.

Sen tycker jag att det är fascinerande att man kan gilla Johnny Depp trots att han spelar en rätt ful och galen hattmakare.



Han är fan bra och snygg hur han än ser ut och vad han än spelar. Vilken karisma!

4/5 får Alice in wonderland av mig i betyg.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ja han är grym..;)

2010-03-07 @ 19:42:25
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: dorion

åh, underbart! jag vill också se dne i 3d men det finns inte här i sundsvall...

2010-03-08 @ 10:26:45
URL: http://www.daredesign.se
Postat av: josefin

Jag trodde den skulle vara bättre... fast jag har inte sett den i 3D, och det finns absolut inte skellefteå så...

2010-03-14 @ 01:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0