Bye bye hår. Lite ångest!

Nej, jag har beslutat mig för att det är dags att ta ur min hårförlängning. Jag provade ju en ny leverantör för någon månad sen och insåg rätt snart att det inte alls är bra kvalitet på det håret. Det trasslar sig direkt, är strävt som torrt gräs och är inte alls lätt att sköta om man jämför med vår vanliga leverantörs hår. Så nu orkar jag inte mer. Idag kommer jag alltså bli korthårig igen. Jag kommer antagligen sätta i hår snart igen, men jag ska nog låta håret vila lite först. Dessutom måste det klippas igenom ordentligt och slingas och nyanseras. Får se hur jag står ut med mellanlängd på håret. Jag trivs med kort hår och jag trivs med långt hår. Men det värsta jag vet på mig själv är mellanlängd. Bläää- ångest!

Så good bye till långt hår.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

Jobbigt =P Jag har mellanlångt och jag hatar det, men jag tänkte försöka spara =P

2010-03-15 @ 11:15:01
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Sandra, snart mamma=)

De säger att det sliter väldigt mkt på håret med förlängningar, stämmer det? Kika gärna in och ställ en fråga i min frågestund på bloggen med..=)

2010-03-15 @ 18:15:50
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: Maria

Maria> Synd bara att spara tar så lång tid... Jag kommer nog sätta i hår igen närmare sommaren. Vill gärna ha lite längre då.



Sandra> Nej, jag tycker det är orättvist att folk säger att det sliter så. Det beror på hur du sköter det och hur bra hårkvalitet du har. Jag märker sällan att det sliter på mitt hår eller på andra jag gör på.

2010-03-16 @ 06:04:57
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0