Essie- Mint candy apple

Kanske är sist i världen med att prova Essies Mint candy apple. Men nu är det gjort!



Färgen är jättefin, men jag hade lite problem att applicera den. (Kan vara för att jag är van China glaze och de är ju superlätta att få jämna och fina.) 2 lager med 3 på vissa fingrar krävdes innan det blev bra. Men det kan det ju vara värt när man får så fina godisnaglar. Det är just det jag tänker på när jag ser färgen- godis. Förstår att denna färg blivit så hypad. Jag tycker inte ens att händerna behöver få lite solbränna för att den ska vara ultimat. Den är fin som den är. Så nu är jag nyfiken på att prova Re-fresh Mint från China glaze som ser snarlik ut. Men den får snällt vila i nagellackslådan ett tag till.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0