Före min tid...

I måndags tog jag en tripp in till stan för att äta middag med min kära Mami och hennes kollegor. (Hon bor i värmland och var på kurs i stan, så vi träffas inte så ofta tyvärr...) Eftersom jag inte är mitt i smeten (läs Drottninggatan och granngator) speciellt ofta sprang jag in en sväng på PUB för att spana in Macs disk. Det jag var ute efter var detta:



Cyndi Lauper och Lady Gagas samarbete med Mac för Aidsforskningen. Var faktiskt sugen på båda. Cyndis till mig själv och Gagas till sminkväskan.


Men hittade bara denna kollektionen:




Som inte lockade mig överhuvudtaget...  Nu när jag tänker efter så släpps väl "mina" stift i mitten av mars. (Kan ha fel...) Så jag får väl masa mig in till stan då istället.

Men det var iaf trevligt att träffa min mor. (Tack för middagen mamma lilla!)

/Maria


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv. Det var trevligt att träffa dig.

2010-03-03 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0