Foton till butiken.

Spännande! Har precis lagt på luren efter ett trevligt samtal med Göran Granlund från Granlund pictures. http://granlundpictures.dinstudio.se/ Har skrivit om dem förut. De är fotografer och tar fantastiska bilder på våra sminkningar ;) . De jobbar med allt från bröllop till tvsändningar. Och nu även med oss. Så ska du gifta dig eller bara vill ta lite snygga bilder är det dem du ska vända dig till. Varför inte en fotografering med styling? Vi kan fixa håret och sminket och de tar bilder. Bra presenttips!

Men iaf... Anledningen att jag pratade med honom idag är för att vi har köpt några av deras bilder för att sätta upp i butiken. Vilka det blir visar jag senare, men visar även här några av hans fantastiska bilder.







Samtliga bilder är tagna av Granlund pictures.


Bäst att jag skyndar mig lite. Ska in till butiken lite tidigare idag för att få en kurs i hur vår nya kassaapparat fungerar. Varken jag eller Anna är några större tekniska genier så lite hjälp är aldrig fel. Sen i kväll ska jag göra något mycket spännande. Men jag berättar inte än vad det är... (Det har absolut inget att göra med skönhet att göra...)

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0