Hurra mer snö! Totalt off topic... och lite månadens vara.

Jag hatar snö! Förstår inte alls folk som gillar det. Jag åker inte skidor eller snowboard, gillar inte skridskor, har inte barn som kan leka i snön, tycker inte att det är speciellt fint. Enda gången jag kan acceptera snö är på julafton. Eventuellt på nyår om jag vet att jag ska vara inne hela dagen. Men annars? Bläääää! Det är kallt, blött och man måste gömma sig i varma bylsiga kläder så att man istället svettas när man kommer in. Dessutom är det nästintill omöjligt att vara snygg i håret och snyggt sminkad när det ändå bara förstörs av 1 minut ute.

Negativ- vem? Jag? Haha. Jag försöker boosta mig själv och tänka att det är ju ändå 1:a Mars idag. Snart så kommer våren.

Annars så kan jag tipsa om månadens vara/varor på I am är 20% rabatt på alla produkter för läpparna. (Vi har även läppglans från 59:-)


Lite shopping kan ju ofta pigga upp en i snörusket. Nu finns nästan hela Up and away kollektionen från China Glaze inne i butiken oxå.


Ta det lugnt i snön!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Åh vad kul, jag vill också! :)

2010-03-01 @ 12:05:26
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Sandie

Jag vill också bara ha snö över julen sen räcker det. Nu vill jag ha vår!

2010-03-01 @ 12:31:28
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Har du haft 1 blogg ? :) , kram .

2010-03-01 @ 13:17:19
URL: http://carrrrolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0