Körslaget trailer.

Såg på facebook att de släppt första trailern för körslaget nu. (Den har jag inte sminkat på, ville bara visa den)



Kul! Körslaget brukar vara en bra produktion att jobba med. Bra stämning, glada människor och såklart lite nerver och spänning.

Den 7:e körledaren är ju officiell nu. Det blir Linda Sundblad (från Lambretta.) Måste in tidigare till stan idag. Jag och min älskling firar 3 år tillsammans just idag. Måste hinna in på systemet och köpa en flaska bubbel så vi kan skåla ikväll! Sen måste jag hinna förbi posten för att hämta en leverans från glominerals som tydligen kom häromdagen när vi inte var i butiken. Men tror tyvärr inte att de nya smoky eyekiten är med i den lådan, de kommer nog inte till sverigen än på någon vecka...

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0