Let's dance bilderna förstörda. :(

Gud så irriterande. Nästan ingen bild klarade överföringen från kameran till datorn. Måste verkligen köpa ett nytt minneskort för att se om det är det som spökar.

Igår sminkade jag Cissi och Molly.

Cissi såg ut såhär: (snodde bilden från deras blogg, http://mattias.letsdance.tv4.se/)



Eftersom de dansade 2 danser så blev det hårbyte på samtliga tjejer. Cissi gjorde vi det enkelt på, bara släppte ut håret och rufsade till det ordentligt.



Molly såg ut såhär denna vecka:


Här är håret inte helt klart. Satte upp ena sidan, och vågade till luggen lite mer...

Sen när de bytte dans satte jag upp allt hår.



Det är såhär alla bilder blir. Ursäkta för det, men ni ser iaf hur hon såg ut. Så söt!

Såhär rörigt blev det på min sminkplats efter programmet. Snabba byten gör att man inte alltid hinner plocka upp allt under tiden...




Lådor med hårsmycken, hårband och div.



Eller varför inte en blomma att fästa i håret?



Hoppas ni får en trevlig helg. Själv är jag ledig idag och ska till Ikea och sen se Alice i underlandet i 3D. Skönt med en ledig dag. Men i morgon ska jag jobba igen, så det är bäst att njuta av dagen!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fina de blev tjejerna..=) Hoppas du får en bra ledig dag idag=)

2010-03-06 @ 11:50:30
URL: http://gullesandis.blogg.se/
Postat av: mia

Kika gärna in på min blogg :) ha en bra dag!

miazetterstrom.blogg.se

2010-03-07 @ 19:23:40
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0