No more dator...

NU har jag äntligen kommit för mig att skicka min dator, det tog bara några veckor. Sitter nu vid min sambos stationära- inte alls lika bekvämt som när jag har min lilla fina laptop i knät. Hoppas att datordoktorn byter tangentbordet snabbt.

Idag ska jag först iväg till butiken för att sminka Ola inför massa intervjuer. Sen sticker jag direkt till SVT för att sminka Let's Dance tjejerna. De skulle filma något hemligt inslag och behövde lite smink för det. Så det blir 2 dagar i studion för mig denna vecka.

Sen har vi ett samarbete på g med en fotograf som tagit massa fina bilder på Let's Dance sändningarna. Ska bli spännande att se vad det ska leda fram till. Ska berätta mer om det i helgen i ett eget inlägg.

Busy, busy med andra ord. Det är så det ska vara!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe nu blev jag lite nyfiken=)

2010-03-11 @ 17:05:17
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0