Tips för torra läppar.

Vaknade i morse med snustorra läppar. Älskar läppstift, men ibland kan man bli lite väl torr av det. Då finns det en produkt som alltid räddar mig:



Bioliv läppsalva med olivolja.

Älskar denna produkt! Vilket även visar att bra inte alltid måste vara dyrt. Den kostar runt 40:- om jag inte minns fel och är sådär mjuk och skön och sitter kvar länge. Smakar heller inte lika läskigt som t.ex Eight hour. (Även om jag gillar den oxå...)

Är lite osäker på vart man bäst köper den. Jag har införskaffat min ute i skärgården på Nåttarö. Min kära vän Leyla och hennes kollega Anna har en livsmedelsaffär där och säljer Biolivs sortiment.

Men ser ni den i någon affär, haffa några exemplar direkt. Jag lovar att ni inte kommer bli besvikna!

Betyg: 5/5. Finns inget som tar ner betyget. Den är helt enkelt toppen!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0