Visning idag.

Idag måste vi stänga lite tidigare på I am för vi ska till vår hårgrossist på löshårsvisning! Ingen av oss vill missa det, och eftersom det bara är vi två så är detta enda sättet. :( Det ska bli spännande för just det märket som är där (jag skulle berätta vilket det var om jag inte vore så nyvaken och förvirrad, för jag kommer helt enkelt inte ihåg vad det hette...) har vi inte provat. Och både jag och Anna är övertygade om att man måste prova en massa saker för att hitta the best of the best för våra kunder.

Funderar på om Anna låter mig gå några minuter före henne. Skulle så gärna svänga förbi Åhlens för att se om Macdisken har Cyndi Laupers läppstift där. Jag har ju inte kommit iväg för att leta efter det än... Den hade min kära fina kollega Jenny L ett sånt fint mac rouge i lördags på körslaget som jag är lite sugen på oxå...

Hur det går i mitt sminkletande får ni veta i morgon...

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0