5 saker jag inte vill vara utan i sommar.

Tänkte visa mina 5 favoriter till en sommar i skönhetens tecken.



-En bra plattång. Min kommer från Ghd och kan bla köpas här. Med en plattång kan du göra vad du vill med håret. Platta, locka, styla... Anything. Ghd är i särklass den bästa plattången på marknaden, den är dyr (1999:-) men värd varenda krona.

-En inpackning med silvertoning. Vårdande och tar samtidigt bort gula pigment. Det står att man ska ha den i 3 minuter i håret. Jag brukar sikta på minst 20 minuter för maximal verkan. (ca 199:-)

- Ett snyggt nagellack är oxå ett måste. Just detta är re-fresh mint från china glaze. Snygg sommarfärg. 95:- här.

- Solglasögon. Mina ögon rinner för minsta lilla ljus. Utan solbrillor på sommaren skulle jag gråta konstant. De på bilden är mina gamla Stella McCartney brillor från typ -07.

- Sist men inte minst är ett solpuder. Jag själv sminkar mig inte jättemycket på sommaren och gillar saker som kan användas lite överallt.  Ett bra solpuder kan användas till rouge, ögonskugga, läppar samt lite här och där. Det hittar du här. Just nu 399:-


/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

ja de är supergulliga, men nej de är inte mina. Det är min sambos mamma som har massa småhundar, jag har bara en hund. Kastrerad hanhund =)

2010-05-31 @ 18:52:24
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0