Dagens look för mig på I am!

Har nu sminkat mig och försökt att dokumentera detta på bästa sätt! Men jag var tvungen att ta typ 300 bilder på mig själv innan någon blev bra....(lite överdrivet kanske......) Men inte så långt i från.

Normalt sett så sminkar jag mig knappt alls till vardags. Brukar för det mesta bara använda foundation, concealer, mascara och något rouge för att se lite pigg ut. Men när det är lite fest på gång så tycker jag det är roligt att få sminka och piffa upp mig lite.
i dag har jag sminkat mig lite sommarfräscht i ljusa färger, det här använde jag:







Pressed base i färgen golden medium, lid primer som bas på ögonlocket, trio ögonskuggan ballerina, liquid eyeliner, fibermascara samt sweet blush på kinderna och pink ginger på läpparna. Penslarna: Kabuki, eyebase, blusch och camouflage.
Allt från glominerals, har självklart smink från andra märken också, men i dag är jag och jobbar i vår butik och då blir det glo för hela slanten.
Så här blev resultatet:
 

Tyvär syns det ju inte så väl men hade bara mobil kameran med mig idag. Men lite ser ni ju i alla fall.
Nej nu ska jag jobba vidare. Ha en skön eftermiddag.

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0