Dagens sminkning.

Ansiktet har verkligen fått vila från smink hela helgen, inte så mycket som ett drag med mascaraborsten har jag gjort. Så skönt! Men idag tyckte jag att jag kunde sminka mig igen. Så roligt är det inte att vara i en sminkbutik och inte vara sminkad.

Här kommer dagens smink:



Bas: gloPressed base- Honey fair.
Ögon: gloMetallic smoky eye kit blandat med lite gloCheek sheen och penna längs övre fransraden samt innanför undre fransarna från Mac i färgen Tealo.
Mascara: glowater resistant mascara.
Rouge: gloCheek sheen.
Läppar: Rosebud salve.
Ögonbryn: Ehm... mörka färgen i ögonskuggspaletten. Orkade inte leta fram en bra skugga... men det funkar trots att den skimrar lite.

Om jag känner mig själv kommer jag även slänga på lite solpuder innan dagen är slut...

Ser faktiskt själv att silverinpackningen igår gjorde vad den skulle. Är inte lika gul längre. Nice!




/Maria


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-05 @ 16:53:54
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0