Finne på näsan!!

I morse vaknade jag upp och ser att fanskapet som började komma igår vuxit till sig rejält under natten. Suck!



I morgon ser jag väl ut såhär...... Nej skämt och sido. Tur att jag har en egen sminkaffär med massor av olika concealers.

Min favorit är självklart glominerals, som vi säljer på I am. Bra att den är två delad så att man kan mixa sin färg efter säsongfärg på huden, samt vid sådana här paniksituationer som har uppstått nu;)
Jag lägger på den med fingern eller med pensel.
Och då gillar jag den här.

Till sist vill jag komma med en liten varning ang finnar runt näsan. wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9808/12/finne.html

Hmm......Tänker nog aldrig mer klämma nu.

Ha de gott!

//Anna

Kommentarer
Postat av: kim

Hej!

jag behöver stor hjälp och jag vore super tacksam om du hjälper mig!jag är såå intresserad av glominerals pressed base och jag har svårt att se nyanserna på nätet!jag bor tyvärr inte i stockholm och därför har jag inte ngn möjlighet just nu att komma in till er och kika på nyanserna som dom har,men det är just därför jag behöver din hjälp nu!jag har tidigare kört makeup från mac och då har jag kört studiofix i puderform i nyansen nc42-43 och du kanske inte vet exakt vilken nyans det är men om du har vägarna förbi mac och kikar så du vet på ungefären så vore det underbart om du kunde rekomendera en nyans till mig från glominerals i liknande färg!

har väldigt mycket gult i hyn och därför har jag svårt att hitta nyanser,och därför har jag alltid kört makeup från mac och jag älskar dom och deras färutbud!men

nu hoppas jag att du kan hjälpa mig!pleas pleas!

Mvh

kim

2010-05-06 @ 15:38:14
Postat av: Anonym

Hej Kim! Kan du maila oss en bild och berätta ungefär hur brun du blir osv. Mail aderssen är: [email protected]



Anna

2010-05-06 @ 16:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0