Fransnäring- en djungel!

Gud vad det är hypat med fransnäringar just nu. Neulash, revitalash, talika... Det står om dem överallt!

Själv har jag inte provat någon, är nog lite för snål för det. Även om jag sett användare både i bekantskapskretsen och hur många som helst i bloggvärlden så tvekar jag...

Såg faktiskt precis att en av våra leverantörer tagit in talikas näring. Den hade jag inte hört så mycket om innan, men efter att jag googlat det så såg jag att den faktiskt fått endel bra recensioner. Dessutom är priset typ en fjärdedel av vad de andra kostar. Funderar starkt på att ta hem ett ex och pröva nästa gång vi beställer därifrån.

Har du prövat någon fransnäring och vad tyckte du?

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0