I feel blue.


Känner mig alltså inte deppig... jag är bara väldigt blå idag:



Blåklintsblå klänning och även blågröna naglar:



Flyin high från China glaze.

Om ni skulle råka se nåt av sminket så har jag satsat på skimmer idag. Det är ingen hemlighet att jag har en skimrig period och just nu gillar allt som ger lyster och liv till huden. Alla produkter idag kommer från gloMinerals. Mitt nya favvo krämrouge finns såklart på kinder och ögon. gloCheek sheen. Sen har jag överdoserat solpudret sunkiss. Det bruna metallic smokey eyekit pryder ögonen. Har även använt den mörkaste skuggan i den till ögonbrynen och som eyeliner. Ja jag vet att det kanske inte är det mest logiska att använda en brun skimrig ögonskugga till brynen, men jag hade inget annat inom räckhåll så den fick duga. Är inte så noga av mig när det kommer till att sminka mig själv. Det får bli som det blir.

Som ni kan se på bilderna har jag dessutom helt gett upp att försöka göra nåt med mitt hår. Har en skön utväxt, det är ostyrigt som en halmhög i storm och allmänt hemskt. Men det gör inte så mycket. Jag är glad ändå!

Jag ljög förresten. På läpparna har jag inte något från gloMinerals, utan hederliga gamla rosebudsalvan.

Dagens doft är för övrigt Pure seduction från Victorias secret.

Nu ska jag pallra mig iväg till I am en snabbis för att ta hand om en kund innan jag smiter bort till Kvarnholmen för semifinal 3 i Talang 2010.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0