K***lrufs och test av hårprodukt.

Somnade med blött hår igår så när jag vaknade såg jag ut som en blandning av ett penntroll och ett skatbo. Tror ni inte att det var så illa? Här kommer beviset:





En smärre katastrof med andra ord... När jag kom till butiken (lite tidigt för jag missade tåget och var tvungen att ta bilen...) så kom jag på att jag fått en hårprodukt till test av en god vän som är frisör.

Lanza- Healing smooth heter den och ska egentligen användas i fuktigt hår för att sen fönas torr. Men skitsamma tänkte jag och kletade i halva håret. (Resten av håret använde jag repair rescue- sealed ends från Schwarzkopf som jämförelse eftersom det är det jag brukar ha)





För blotta ögat så är det ingen större skillnad på resultatet. Lanzas produkt är på min vänstra sida och schwarzkopf på högra.



Men känner en klar skillnad i mjukhet på sealed ends sidan. Där håret är mjukt och skönt och mindre slitet i topparna. Ska ge Lanza fler chanser att utmärka sig på rätt sätt som det tänkt att den ska användas. Men denna ronden vann Schwarzkopf.

Om det är någon som skulle råka skymta mitt smink så har jag följande produkter.

Bas: Pressed base honey fair och natural light i en härlig blandning. (Man tager vad man haver... golden light är slut hemma.) Under eye concealer i färgen natural.

Rouge: Foolish me- Mac

Ögonskugga: (Tror den heter) sparkling gold- Maybelline. Satt för övrigt smetat i ögongloben när jag kom till jobbet... Dåligt!

Eyeliner: gloMinerals liquid eyeliner- Coal

Läppglans- Lilac luster- gloMinerals

Mascara: The falsies- Maybelline.

Ögonbryn: Ingenting, de blev aningens för mörka på ansiktsbehandlingen igår men det försvinner snart.  

Innerliner: Penna nr 12- Make up A

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

wow! =)

2010-05-19 @ 20:11:14
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Johanna Friman

Antar att du gått igenom håret med plattång också eller? Annars var det verkligen en superprodukt att sukta efter :)

2010-10-14 @ 21:00:36
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Maria

OJ, ja, har inte ens tänkt på att jag inte skrev att jag plattade håret. Men självklart gjorde jag det.

2010-10-14 @ 21:08:17
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0