Leopardfläckiga ben...

Jaha ja, jag kunde inte hålla mig ifrån BUSen... Jag KAN INTE smörja mig med brun utan sol. Hur jag än gör så blir jag fläckig. Jag tror inte jag lyckats en enda gång under mitt 28 åriga liv. Hur gör man? Endel säger att man ska smörja sig med vanlig bodylotion före, endel hävdar att det bara behövs peela ordentligt innan.

Så igår kväll när jag väntade på att sambon skulle komma in för att se på sista avsnittet av Lost med mig (är förövrigt fortfarande gråtsvullen av alla miljoner tårar...) så tog jag fram gloMinerals gradual tanner. (Vi har den inte i sortimentet på I am men av någon anledning hade vi en flaska hemma som jag norpade i test syfte.)

Tyckte jag smörjde så noga, gick omkring i huset tills det torkat och sen vågade jag knappt röra mig när jag väl satte mig ner. Måste faktiskt säga att det inte blev helt katastrof, men fläckar finns ändå lite här och där speciellt på fötterna.

Färgen är lite åt det gula hållet, men är iaf inte fullt lika blek som jag var igår. Smörjde dock bara benen. Skulle ALDRIG ge mig på att försöka smörja in ansiktet. Been there, done that... Nu sitter jag såklart och funderar om jag ska våga mig på ett lager till eller om det blir värre då.

Har ni några tips hur man lyckas med fejkbrännan?

/Maria

Kommentarer
Postat av: N

Peela ordentligt först, smörj sedan med en lotion så du inte är torr någonstans sedan bus! =)

2010-06-24 @ 15:26:09
Postat av: Carina - TotalBeauty.se

Har sista avsnittet av Lost varit!



Jag var i USA och missade det!!! Har missat de sista två veckornas avsnitt... nu är jag skitsur har ju följt serien i alla år och så får jag inte ens se slutet... :( snyft känner mig ledsen och besviken nu...

2010-06-28 @ 18:54:01
URL: http://www.totalbeaty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0