Talang och ledig helg.

Igår var det lite lugnare på Talang. Den stora gruppen med dansare- Baby dolls valde att lätta vårt arbete och sminka sig själva. Annars hade vi nog fått börja redan i torsdags tror jag.

Så jag sminkade inte så många denna gång. Tobbe och Marko. 2 av tjejerna i Simsoak. Nån kille från simsoak och en av barbershop killarna. Och inte att förglömma Mr Johan Pråmell. Kanske en av världens trevligaste män. Love him!

Tjejerna i Simsoak skulle se ungefär likadana ut i smink och hårstylingen. Så här blev resultatet:





Tycker att min mobilkamera kunde ta lite bättre bilder. Det är ändå taget i "sminkljus" med en 5 megapixelkamera men nej då, det blir ändå inga bra bilder.

Tanken var att det skulle vara en färgglad 80tals inspirerad sminkning med halvuppsatta hår. Dessa bilder är dock tagna efter första sminkrundan. Sista detaljerna och fixet gör jag inte förrän efter genrepet några timmar senare.

Nästa vecka är det ju final! Vad fort tiden går ändå. Ska bli spännande att se vilka som blir wildcards i år!

Nu ska jag bara njuta av 2 dagars ledighet!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0