Why god why?

Ok, lite väl dramatiskt kanske. Men hur kommer det sig att det alltid är ens favoriter som tas bort från olika märken. Surfade runt lite på gloMinerals hemsida idag och insåg att de inte längre listar mitt favvoläppstift Passion fruit.



Nu sitter jag självklart och funderar på om jag ska köpa upp vårt lager på I am av denna underbara färg. Måste ringa i morgon och kolla om detta verkligen stämmer.

Måste även erkänna att jag tänkt blogga massor här i värmland. Hur har det gått so far tycker ni? Precis. Inte alls faktiskt. Har jobbat massa timmar med diverse saker på datorn, fastnade hos mormor i några timmar samt umgåtts med min bror. Det är inte så ofta jag ser honom, så det är bäst att passa på.

Nu ska jag och redan nämnda broder se på film. Vet inte vad det blir dock...

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

Först Maria Montazami, sedan du och blir det jag näst då? Jag har dock inget favoritstift men känner på mig att senast inköpta från MUS, stiftet Fence kommer bli en klar favorit hos mig! =)

2010-05-09 @ 23:26:13
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, vad roligt! Ja hoppas att den sitter som ett smäck för den är jättesöt :)



Och vilket ljuvligt läppstift förresten.. perfekt färg.

2010-05-10 @ 09:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0