Äntligen!!!!

Hej!

Äntligen släpps Sex and the city filmen på dvd!!!!! Som jag har väntat på detta och dessutom kan man nu köpa den på Åhlens för 149 kr!!!!!! I några dagar i alla fall.....gissa om jag ska dit....Svar ja!



Har såklart redan sett den på bio och blev i och för sig lite besviken på att den inte var lika bra som den förra. Tyckte att det handlade för lite om deras familjer och för mycket om kläder, eller ja det handlade väl inte för mycket om kläder men det var lite väl extrema utstyrslar.. Men kommer i alla fall att ta med den hem så att samlingen blir komplett samt se den ett antal gånger om jag känner mig själv rätt!!! 
Har tänkt att se den nästa torsdag när jag sitter på tåget till Malmö.

I dag är jag på I am och har klippt både barn och vuxna. Nu kommer strax min nästa kund och ska förbereda lite inför det.

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: fia

Jag såg den i helgen och ettan är ju helt klart mycket bättre .

2010-11-08 @ 15:40:29
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0