Mys i sängen.

Hahahahaha. Tänkte visa er att jag inte har så mycket smink på mig att blogga om än idag och vilken mysstund jag och Shiva har såhär på morgonen. (Inte min hund, det är Maddes. Och Madde är för er som inte vet det tjejen jag delar lägenhet med.) Det var bara det att undertiden jag skulle ta en bild med datorkameran så gick Shiva från lugn mysig hund till att bli tokig och börja slicka mig hejvilt i ansiktet. Så bilderna blev inte bättre än såhär:






Får försöka senare igen, utan hund...

Hoppas ni får en lika rolig start på dagen som jag fick!

/Maria

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig start på morgonen :) Hoppas du får en fortsatt lika bra dag! Kram

2010-11-10 @ 11:08:04
Postat av: Victor the GaaaaaY

Hur mås det idag då :)

2010-11-10 @ 13:16:44
URL: http://vjagerholm.blogg.se/
Postat av: Maria

Sanna- Ja det var en jättebra dag sen!



Victor- Vi mår bara bra tack! Själv?

2010-11-11 @ 12:16:57
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0