Nya smycken!

Hej!

Vi har fått in nya smycken samt gjort om i skylten för dem, här kommer lite bilder.



Klädde in en softbord i tyg och vips så gjorde dom sig mycket bättre, eller vad tycker ni?





En massa nya fina armband.











Ett nytt fint halsband:



Kan bli en ny favorit känner jag.......

Samtliga smycken kommer från Unica och finns att köpa på I am eller här.


I dag är jag på butiken och det är ganska så lugnt, skönt att bara pyssla lite med ditt och datt. Nästa vecka börjar jag jobba med en julshow, ska bli så roligt. Är 5:e året jag gör den nu och det är ett perfekt sätt att få kalla december att gå snabbt fram till jul.

Nästa vecka är det dags att julskylta, i år kommer vi att ha en adventskalender med specialerbjudanden varje dag fram till jul, så håll utkik om du är intresserad av att göra ett kap.

Avslutar med en härlig bild på mig och min bedårande söta systerdotter som jag hälsade på i helgen.



Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Victor the GaaaaaY

Hello hur står det till denna kväll då :)

2010-11-16 @ 18:36:08
URL: http://vjagerholm.blogg.se/
Postat av: Maria, Hjärterdam

fina smycken!

Och vilken söt systerdotter du har =)

2010-11-16 @ 21:49:35
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0