Rödvin & sminkjobb!

Hej!

Nu har det varit lite "bloggtorka" igen....Blir lätt så tyvär när vi har fullt upp med annat.

I helgen var det full fart, hade kunder här på I am i lördags och sen på kvällen så var Maria och jag på en stor födelsedagsfest. Kvällen var mycket trevlig men tyvär så glömde vi ta bilder på våra outfits...men det togs en hel del bilder på festen så jag hoppas att de kommer senare.

I går jobbade vi på inspelning inför ett kommande program som ännu är hemligt. Men så fort det inte är det så visar vi vad.

I dag är det riktigt skitväder ute om ni frågar mig...gillar det inte alls och hade bara lust att sova vidare i morse när jag tittade ut igenom fönstret. En väninna till mig föreslog att vi skulle muntra upp oss med ett glas "mustigt rött" och så får det bli i kväll.


Är en riktig "sucker" på rödvin så nu vet ni det!! Det snygga glaset kommer från iittala.

Såg att fina Pernilla Wahlgren har skrivit om oss på sin blogg och då vill jag passa på att länka till hennes, som jag verkligen tycker är värd ett besök.



Här är vi i sminket på dansfeber.



Och så här blev resultatet.

Hoppas ni alla har en fin dag trots vädret.

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0