Vi ska sy och vi ska klippa...

Jag är helt inne i mitt maskdesign jobb just nu. Älskar att göra lite udda grejer, tror även att det hjälper mig i mitt skönsmink. Att man pushar tankarna och utvecklas genom att göra lite galna saker som kräver kreativitet.

Det värsta är dock när jag måste pyssla för mycket. Igår satt jag i replokalen och sydde ihop olika hårtränsar till en av dansarna. Hade en tanke i huvudet som jag ville testa och det blev faktiskt precis som jag tänkt.

Ni får se en sneakpeak på hur det ser ut innan det är helt klart eller iaf sitter på personen som ska ha det.



Ska se om jag får ta bilder på dansarna i deras outfits någon dag.

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0