Finalnaglar.

Sådär ja, nu var jag färdigbadad och fräsch igen.

Idag bytte jag bort min grå/lila franska manikyr mot en av de nya färgerna i Vintage vixen (ääääntligen har vi fått in dem till I am) Swing baby heter färgen och visade sig vara fin, men aningens tråkig. Men när jag var påväg att byta ut den så hojtade Margota till. På typ 2 minuter så hade jag plötsligt zebraränder på tipparna. Mycket roligare!



Så mina naglar är redo för morgondagens final och afterwork. Men inte resten av mig. Måste hitta några schyssta kläder att ta på mig.

Men först ska jag se på Idol.

Maria

Kommentarer
Postat av: Magnus

Så fint=)

2010-10-16 @ 10:31:07
Postat av: Sandra - Ensam är stark

Skit snyggt! :)

2010-10-17 @ 21:55:50
URL: http://luddelitosmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Grymt snygga!!

2010-10-18 @ 10:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0