Helgens jobb och lite annat!

Hej på er!

Hoppas ni alla haft en riktigt skön helg i det vackra höstvädret! Själv så har jag jobbat. I lördags så var det ett brudfölje som skulle fixas i ordning, Maria och jag var där redan kl 9 på morgonen. (Bilder kommer senare)
Efter det så var det återigen dags för veckans dansfeber. Jag gjorde dessa:



Carola, de gick vidare i panelens val så på lördag är det dags igen:)




Juryn. (Bilder lånade från tv4)


I går var jag ledig!!! Så skönt, Maria och jag var i Nacka forum och shoppade loss hela dagen. Hittade en massa fint som jag ska visa senare.

En del av er har ju frågat hur lipglosset "pink blossom" ser ut och jag har försökt ta en bild.  Och nu är det ett himla strul med att ladda upp den:(, är på gång att köpa en ny kamera och min mobilkamera är inte alls bra.
Lovar att så fort som möjligt lägga upp en.

I dag är jag på I am och pysslar med diverse saker inför vårat ett års jubileum som kommer att gå av stapeln nästa tisdag!! Självklart är alla läsare bjudna. Kl 16 startar det den 12 oktober alltså! Vi kommer att ha bra erbjudanden samt bjuda på dryck och snacks! Info om vart vi finns hittar ni här: I am.


Ha en skön dag!!

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0