Ögonbryns favoriter och mobilrensning igen.

Hej!

I dag har jag jobbat med en fotografering, det var Maria Möller som skulle ta lite nya bilder. Jag jobbar alltid med henne och vi har fantastiskt kul tillsammans. Vi träffades i vår butik i morse och sminkade samt fixade håret. Kom på när jag skulle göra hennes bryn att jag inte delat med mig av mina favoriter.

Mina absoluta favoriter just nu när det gäller ögonbrynsfix är:

Glominerals globrowgel, perfekt för att sätta ögonbrynen på plats när man borstat dem till önskat resultat.

Glominerals globrow powder duo. Som en skugga ungefär, bara att borsta på med en snedställd pensel.



Ögonbryns penna från Mac, finns i flera bruna nyanser och lätt att markera med samt att "fejda" ut så att den inte blir för stark. (om man inte vill ha väldigt markerade bryn då förstås)



Nu har jag precis kommit hem och ska snart i väg på lite middag. Visar lite fler gamla bilder från let´s dance som jag hittade på mobilen här om dagen när jag rensade den.









Nu måste jag snabba mig iväg, gillar inte att vara sen....


Ha en bra kväll!!

Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Carina

Har du något bra tips på en billig vattenfast mascara som separerar och förlänger ögonfransarna?



Svara gärna på min blogg :)

2010-10-06 @ 23:24:13
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: Carina

Tack för tipset :)

2010-10-07 @ 12:49:27
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0