Rosa diamanter och blekansikte!

Godmorgon!

I dag vaknade jag ganska tidigt, mest för att min mamma är här på besök och väckte mig..... Hur som helst så gick vi upp och har precis haft en riktigt lång och härlig frukost!



Hade lite mer än visat på frukostbordet men mamma var snabb att duka av så jag fick kasta mig upp och fota det som var kvar.... Härligt och gott var det i alla fall.

Kollade på nyheterna under tiden och hörde att en väldigt åtråvärd rosa diamant var till salu!!! 270 miljoner skulle de ha för den, givetvis var jag tvungen att leta reda på en bild och ja.....den skulle jag väldigt gärna vilja ha på mitt finger.



Kolla in!!!  Måste se till att börja tjäna mycket pengar eller försöka leta rätt på en snuskigt rik karl som vill köpa mig denna......Haha.. Så länge så får jag nöja mig med mina nyinköpta smycken från Unica:



Och dom är inte fy skam heller!! Inte lika exklusiva men ack så vackra på!!


Det slog mig i morse när jag stod framför spegeln att jag börjar bli så där kusligt vinterblek...jag vet att det är inne att vara det och på vissa är det jättesnyggt som på tex Liv Tylor





Ser man ut som henne så är det ju no problemas!!! Sen är det ju klart att hon är ordentligt sminkad men hon är i alla fall en otroligt vacker kvinna som klär i att vara blek.
Jag har 3 vapendragare som jag inte klarar mig utan på vintern och det är:

Brun utan sol från Loreal. Använder den 1-2 ggr i månaden på väl rengjord hy. Den ger lite lagom med färg utan att man ser orange ut.



Solpudret sunkiss frå glominerals, och sist men inte minst min underbara rougepalett, även den från glominerals.



En massa härliga färger och nyanser som bara är att svepa över kinderna!!

Nu ska jag vi gå ut på stan och shoppa innan vi ska vidare till butiken för att avlösa Maria. Ska fixa håret på mamma, slingor och klippning.

Önskar er alla en härlig fredag!!

Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0