Ruby pumps- China glaze

Då var det dags för nagelfärgsbyte igen. Var lite sugen på nåt vampigare så det fick bli Ruby pumps från China glaze. Har haft det lacket länge, men faktiskt inte prövat det antagligen för att jag oftast har röda naglar på vintern (och framförallt runt jul).



Måste skaffa en bättre kamera. Färgen gjorde sig inte på bild hur jag än försökte ta bilderna.

Men den är verkligen julgranskularöd med glitter.

3 lager krävdes för att den skulle täcka helt. Men jag gillart! Trots att den är väldigt julig.

/Maria

Ps. Ni ser att det är jag som lackat naglarna själv idag. Mycket kladd utanför. Inte Margotas verk m.a.o.


Kommentarer
Postat av: Caroline L

Väldigt snygg färg!

2010-10-21 @ 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0