Tips: min favoritkohlpenna.

Har två lördagar på rad insett att alla mina svarta ögonpennor har försvunnit spårlöst men såklart glömt köpa det. Igår var jag ute på stan med Majsa och när vi gick förbi Åhléns kom jag äntligen ihåg det. Sprang in på Mac och passade även på att köpa en extra puderpuff. (Deras är sååå mjuk och skön. Även det ett bra tips!)



Mac's pennor är storfavoriter hos mig. Använder dem inte som klassisk eyeliner utan nästan bara som kajal inne i ögat, men den svarta blir verkligen SVART! Hatar när man ska ha en riktigt sotig look och så försöker man måla dit en svart rand innanför fransraden och så blir det bara grådassigt.

150:- kostar pennan och finns att köpa på Åhléns och NK.

(Puffen kostar 95:- om nån är sugen)

/Maria

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra tips :)

2010-10-11 @ 18:35:04
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0