Torra läppar.

Vaknade i morse med läppar torra som Sahara. Sjukt irriterande! Som tur är har jag mina favoriter som faktiskt ganska lätt fixar detta problem. Tänkte visa mina 3 läppfavoriter just nu.



- Läppsalva från BiOliv, detta är anledningen att vi tog in BiOliv till I am. Deras läppsalva knäcker de flesta! Har tidigare haft svårt att hitta dem i affärer, men nu är det problemet löst. Känns mjukt och skönt på läpparna utan äckliga bismaker och sitter länge.

Nummer 2:



-Gamla hederliga carmex! Häromveckan hade jag inte min väska med mig och kände att jag var torr om läpparna. Slank in på pressbyrån för att köpa tuggummin och såg då att de hade Carmex. Känns kylande på läpparna och smakar lite mer, men ack så bra! I USA finns den i flera olika sorter (bl.a för munsår...) men i sverige har jag bara sett den här varianten.


Nummer 3:



- Aloe lips från Forever. Är liksom BiOliv lite av en doldis, men även den lätt och väldigt mjuk på läpparna. Kan vara svår att få tag på dock.

Har ni några andra läppfavoriter ni vill dela med er av?

Maria

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja jag kan rekommendera oriflames Tender Care, en universalkräm man kan använda på nariga läppar, torra armbågar, händer m.m. Jättebra!

2010-10-29 @ 10:29:57
Postat av: Carina

Jag använder Locobase Repairs minitub från Apoteket.



Fick nyligen ett tips om läppbalsamet Fresh, det ska visst vara väldigt bra, så jag fick det i födelsedagspresent nu i veckan. (Köpt på Sephora)

2010-10-29 @ 10:46:13
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: fia

Testa body shops hampa serie och den har dom en för läpparna . hur bra som helst.

2010-10-30 @ 11:27:24
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: → ANGELICATO ★ ÅSIKTER,MUSIK,DJÄVULSKAP ♥

ohja Carmes är NICE :D Smetade på nyss ^^

2010-11-09 @ 17:22:49
URL: http://angelicato.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0