Underbart läppstift från Collistar.

När jag och Anna var i Nacka forum i söndags och shoppade loss så smet jag in på Parelle för att köpa världens bästa torrschampoo. (Kisby.) Där hittade jag ett läppstift jag letat efter huuuur länge som helst. Collistar- Arancio (Nr 11)

Nu har jag bara mobilkameran så bilden är väl inte den bästa. Men det är ett av de snyggaste orange jag sett på läppstift. (Nästan lika snygg som mitt älskade Passion fruit!)






Läppstiftet har skön konsistens på läpparna, inte för mjukt och inte för torrt så det blir obehagligt. Det sitter inte sjukt bra, men om man har en läppenna under så blir det säkert bättre. Sen känns det lite mer som en sommarfärg, men jag har tänkt att ha en lite rödare penna under på vintern för att få den lite "murrigare".

Minns inte vad det kostade. Men runt 200:- har jag för mig.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh så fint! Jag har letat efter ett snyggt orangeaktigt stift länge, och ska absolut spana in detta!

2010-10-06 @ 13:43:15
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0