Vår trender 2011.

Hej!

Surfade runt lite nu på förmiddagen och hittade bilder från NY fashion week, våren 2011 beuty trends. Och ja, jag vet inte riktigt vad jag tycker men som så många gånger förr så blir jag lite tveksam först och sen efter tag så tycker jag att det är skitsnyggt. Hur som helst så är det väldigt mycket varma toner, guld, gult och orange. Mycket fokus på läppar eller ögon.Personligen så har jag lite svårt för orange, men som sagt sen står jag väl där med en massa smink i just den färgen haha... Frisyrerna där emot gillar jag skarpt, och då speciellt  Badgley Mischka och Marc Jacobs.



Milly by Michelle Smith






Rodarte




Marc Jacobs



Badgley Mischka



Oscar de la Renta




Peter som


Vad tycker ni?


Kram Anna





Kommentarer
Postat av: Ninni

Oj fina frisyrer men jag gillar inte färgerna, gräsligt med orange! Gillar inte färgstark färg på läpparna överhuvudtaget :) Tycker det ska va neutrala färger! Rött o liknade ser bara slampigt ut, förstår inte att folk vill visa sig i det, men smaken är som baken :-) Hoppas på mer neutralt till våren! Ta hand om er, Ninni

2010-10-01 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0