Dansfeber och nyhet glominerals.

Hej!

I dag har jag haft en riktig slappar dag, skönt och lika bra att passa på för i morgon är det full fart igen.

I går var jag på dansfeber och jobbade hela dagen, det är ett fantastiskt roligt program att jobba med. Ni som såg det vet ju att Tobbe & Markolio gick vidare direkt till finalen. Jag fick äran att göra om Markolio till baby.


Bild från tv4


Tyckte de var fantastiskt duktiga på dansen, eller vad tycker ni?


Jag gjorde även juryn,


Bild från tv4


Och så här stiliga blev de!



Vill även passa på och flagga för att i morgon så får vi in höstnyheter från glominerals, nya ögonskuggor i läckra färgerna "silvermist" och "linen" samt läppglanset "luna".







Självklart kommer dessa nyheter att gå och köpa på I am samt webshopen


Kram

Anna

Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

måste varit riktigt kul jobb det där =)

2010-09-26 @ 22:55:55
URL: http://mrshearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0