Höstläppar...

Uh... nu känner man verkligen att hösten är på g. Solen skiner, men det är verkligen kallt i luften. Då passade jag på att ta fram ett av mina favorit läppstift Spiced rum från gloMinerals. Det har jag inte haft på mig sen i vintras pga att det inte alls känns som en sommarfärg.

Först en bild på samtliga av dagens produkter:



Resultatet:




Ögonsminket i närbild:



Produktlista:

Foundation: gloPressed base- Golden medium
Concealer: gloConcealer camouflage- golden
Mascara: (Bara på underfransarna) gloWaterresistant mascara
Ögonskuggor: Maybelline- Sparkling gold (nr621), The Balm overshadow- no money, no honey, Dior- Irridecent leather (nr539)
Rouge: Mac- Foolish me (inte alls nöjd med valet, men orkade inte hämta någon annan.)
Ögonbryn: gloBrow collection- brown
Läppstift: gloLip stick- Spiced rum

Note to self: Maria- Fixa ögonbrynen idag!!!!!

/Maria

Tack även till Anna som slingade highlights i håret på mig igår. Love you babe!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jobbar ni jämt?? Verkar aldrig som att ni är lediga? Har ni familj å så? Förstår inte hur ni hinner med allt :-)

2010-09-02 @ 19:57:05
Postat av: Maria, Hjärterdam

Tack för att du svarade =) Kommer bli svårt att välja! =)



Superfint läppstift!

2010-09-02 @ 20:28:19
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, ja det känns faktiskt som att man jobbar hela tiden. Nej, ingen av oss har barn. Men jag kan säga att jag till och från träffar min sambo rätt lite. Men det fina med att vara frilans är att man bestämmer själv vilka jobb man vill ta. Vissa perioder är det mycket, medans vissa är lugnare och då kan man vara ledig mer.

2010-09-03 @ 07:10:21
URL: http://iamsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0