Naken utan fransar

Jaha, så var man naken och tråkig igen då. Beslutade mig för att ta bort fransarna igår. Jag hade bokat tid för påfyllning på måndag, men kände att mina egna fransar var så utväxta så att man såg det blonda för tydligt. Visst, det är lätt fixat med mascara att fylla i det. Men en av anledningarna att jag älskat att ha min fransförlängning är just att jag slipper mascaran.

Kommer sakna mina "kossafransar" nåt så oerhört tills måndag då jag får tillbaks dem. Det är verkligen det bästa jag gjort rent utseendemässigt. Värt varenda öre! 13e augusti satte jag på dem och de höll sig fina tills idag (hade kunnat ha dem en vecka till minst.) Det är 6 veckor. (7 om jag hade haft dem tills nästa vecka.) För 900:- Hade jag haft mer pigment i mig själv hade det räckt med en påfyllning för 450:- nästa vecka. Så jäkla dyrt tycker jag inte att det är ändå.

Så om du vill pigga upp dig i höst- gå och fixa fransarna!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0