Nya favoriter!

Hej!

I dag när jag jobbade på gomorron Sverige så fick jag chansen att testa på 2 nya produkter från  Schwartzkopfs osis serie. De är som sagt ganska så nya och vi var ju på deras stylingkväll i tisdags som vi berättat om tidigare.


Den ena var: Softn' straight, en kräm som man fördelar i håret innan man använder platt tången eller fönen, jag använde den i hop med flatlinern och det blev otroligt blankt och fint resultat.

Den andra var:



Curl me soft, den använde jag på en dam som hade självfall (ganska lockigt) till axlarna. Tupperade först för volymen och sen kramade jag i krämen. Lockarna kom fram jättefint utan att bli för frissiga eller sträva.


Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0