Shopping och ledig dag!

Hej!

I dag har jag varit ledig, så skönt att få lite sovmorgon och bara koppla av. Mötte ändå upp Maria på "här" som är våran hårgrossist och hämtade ett paket med produkter som vi shoppade igår.
B l a en ny locktång till min arbetsväska då min gamla börjar bli till åren.


Ser fram emot att testa den snart och se vad den går för!


Sen shoppade jag lite nytt åt mig själv.


En parkas från lindex egentligen var det inte alls meningen att jag skulle köpa den var bara snabbt inne där för att shoppa lite barnkläder till min kompis son som jag varit och hälsat på under dagen. Men när jag såg den så blev det bara så.......sitter snyggt och en fantastiskt snygg grön färg har haft den hela dagen och sluppit frysa.


Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0