Sotiga tisdagsögon.

Puh, är helt matt i kroppen efter ha dragit på mig en matförgiftning i förrgår kväll. Köpte hem lite indisk mat för valvakan. Det skulle jag aldrig gjort, kräktes hela natten efter det. Kommer nog ta ett tag innan jag blir sugen på indiskt igen efter den pärsen...

Så idag när jag skulle sminka mig kände jag för att dra på lite extra på ögonen för att iaf låtsas att jag är pigg och glad. (Inget annat kan dölja tröttheten i ansiktet just nu.)



Laddar kameran nu, så tydligare bild än så kan jag inte ge er för tillfället.


Passade även på att våga till håret lite med en plattång. Det är sjukt egentligen hur lite smink kan lura hjärnan att man är piggare än vad man känner sig. Åter igen: fake it till you make it.

Senare idag ska jag visa en sjukt söt bild jag tog på lördagens Dansfeber.

Kram på er

/Maria


Kommentarer
Postat av: Maria, Hjärterdam

supersnygg är du =)

2010-09-21 @ 18:51:21
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Granen

Snyggt!! Vilka skuggor har du använt? Är de från glominerals?



2010-09-22 @ 09:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0